“Trump’ın ‘Anlaşma Yakında’ Dediği 37 Defa: İki Aydır Aynı Mesajı Veriyor”
ABD Başkanı Donald Trump, İran ile yürütülen müzakerelerin olumlu bir şekilde sonuçlanacağına dair umut verici açıklamalar yapmaya devam ediyor. Mart ayından bu yana, İran ile bir anlaşmanın "çok yakın" olduğunu ve Tahran'ın da anlaşma yapmak için istekli olduğunu sıkça dile getiriyor. CNN'in derlemesine göre, Trump, bu iki aylık süreçte İran ile bir anlaşmanın mümkün olduğu mesajını en az 37 kez tekrarladı. Trump, 7 Nisan'da sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, tarafların "anlaşmaya çok yaklaştığını" ifade ederek, sürecin iki hafta içinde tamamlanacağını öne sürdü. Ancak, o tarihten bu yana geçirdiğimiz iki aylık süre zarfında henüz herhangi bir anlaşmaya varılamadı. Mart ayında Trump'ın…