Bülent Arınç’tan Kılıçdaroğlu’na tepki: ‘Bana özür borcu var’

TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, mahkeme kararıyla CHP yönetimine atanan Kemal Kılıçdaroğlu’na tepki gösterdi. Onlar TV’de yazarımız Barış Terkoğlu’na konuşan Arınç, Kılıçdaroğlu’nun kendisiyle ilgili değerlendirmelerinin haksız olduğunu savunarak özür beklediğini söyledi. Arınç, “Özgür Özel ile iki kez görüştük ve ikisinin de CHP’nin iç meseleleriyle uzaktan yakından ilgisi yoktu. İlk görüşmemiz, Manisa’da vefat eden iki belediye başkanımız için taziye niteliğindeydi. İkincisi ise Manisa’da her Ramazan ayında geleneksel olarak düzenlediğim iftar ve mevlit programına kendisini davet etmemle ilgiliydi. Daha sonra Meclis’teki makam odama iade-i ziyarette bulundu; orada da yalnızca Manisa’yı ve Türkiye gündemini konuştuk” ifadelerini kullandı. “CHP’NİN İÇ İŞLERİNE DAİR TEK KELİME…

Adı Cumhurbaşkanlığı adaylığı için geçen isim CHP’deki kördüğümü açıkladı

21 Mayıs’ta mahkeme kararıyla CHP Genel Başkanlığına getirilen Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Valiliğine verdiği dilekçe ile CHP Genel Merkezine polis zoruyla girmiş, devam eden süreçte aralarında 9 milletvekili, üç belediye başkanı ve çok sayıda il-ilçe başkanının yer aldığı ismi ‘kesin ihraç’ talebiyle disipline sevk etmişti.  CHP içerisindeki ayrışmayı hızlandıran ve parti içinde fiilen Özel ve Kılıçdaroğlu gruplarının oluşmasına neden olan bu durum, yeni parti tartışmalarını da alevlendirdi. Kılıçdaroğlu’nun Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde aday göstermeyi düşündüğü öne sürülen CHP İstanbul Milletvekili İlhan Kesici, parti içinde yaşananlara ilişkin gazeteci Fatih Altaylı’ya konuştu.  “CHP’DEN AYRILMALARI İÇİN HER ŞEYİ YAPAR” Kesici, Kılıçdaroğlu’nun Özel cephesi ile bir uzlaşı…