Siirt’te 10 Öğrenci Zehirlenme İhtimaliyle Hastaneye Kaldırıldı
Siirt’in Şirvan ilçesinde bulunan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde eğitim gören 10 öğrenci, rahatsızlık hissettiklerinde zehirlenme şüphesiyle hastaneye sevk edildi. Edinilen bilgilere göre, öğrencilerde mide bulantısı ve diğer rahatsızlık belirtileri belirdi. Bu durum üzerine okul yönetimi, sağlık ekiplerine haber verdi. İlk müdahalelerin ardından öğrenciler, Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne götürüldü ve burada müşahede altına alındı. Olayla ilgili olarak Siirt İl Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz, Şirvan İlçe Milli Eğitim Müdürü Nizamettin Kaplan ve okul yöneticileri hastaneyi ziyaret ederek öğrencilerin sağlık durumunu yerinde takip etti. Doktorlardan alınan ilk bilgiler doğrultusunda, öğrencilerin kan örneklerinde herhangi bir zehirlenme belirtisi tespit edilmediği bildirildi. Genel…